tirsdag 26. juni 2007

Sommer!

Når begynner sommeren? Er det
* ved første "over tjue grader celcius-opplevelse"? (I såfall 23.mars, i Brasil)
* når vårsemesteret er over (altså siste eksamensdag)?
* første daimis spist ute?
* fra den første sommerjobbdag?
* eller er det den dagen man er på sommeravslutning? I såfall var sist sist helg en god kandidat for startskuddet for sommeren 2007.

På fredag stakk jeg rett fra jobb til Åfjord, for å være med på sommeravslutning med KRIK Åfjord. Fikk lurt med meg Tor Inge også (så da ble KRIK-patruljen dobbelt så stor) Kjempekjekt!

En typisk avslutning i Åfjord kan bestå av:
* hilse på og bli kjent med nye folk
* grilling, inkludert ferske ananas og squash
* snakke om UL, og love på tro og ære å sykle til UL neste gang det skal være i Meråker. Eventuelt gå til UL dersom det noen gang skal være UL i Malm
* volleyball; "åttendedelsfinale"
* fjord og strand (å, som jeg savner sjøen)
* knott!!
* (myggmiddel:-D)
* frisbee ulitmate (høyt tempo for å unngå knotten)
* trøndersk langfjæra (fin unnskyldning for ikke å bade i kaldvannet)
* andakt
* bål i fjæra
* høre historier om katter som fikk en fæl avlutning
* lappeleiken med ukjente navn, både for åfjordingene og oss fra By'n
* mer volleyball
* teltliv
* rive teltet til syvsovere
* pølser til frokost
* volleyball"finale"
* jeg fant endelig ut hvor snarveien mellom åfjord og vanvikan er
* 8 fornøyde KRIKere



Super begynnelse på ei god helg, som nesten var som ei hel helg i seg selv, siden jeg var hjemme igjen på lørdag ettermiddag og allerede hadde følelsen av at jeg hadde vært på langhelgtur.

Ingen kommentarer: