tirsdag 14. august 2007

Immmmmatrikulering

- som på litt mer folkelig språk betyr å la seg innskrive som student ved et universitet. Dette er den fjerde immatrikuleringen jeg overværer (men nei, jeg har ikke immatrikulert meg fire ganger).. Og det er stas.



- dekaner og andre som har kledd seg ut i kapper for anledningen og går prosesjon.. ooo, så høytidelig

- folk som virrer rundt og "ja, nå har jeg akkurat passert den Harry Potterlignende bygningen, hvor går jeg etter det?"

- folk som virrer rundt og lurer på hvor de skal (og så fantastisk festlig det kommer til å bli når de kommer ut fra et auditorium på stripa og er helt lost på hvilken retning de egentlig skal begynne å gå i)

- forventninger, som er til å ta og føle på, ny skole, nye fag, nye folk, nye fritidsaktiviteter man skal sysselsette seg med

- spise masse fox og karamell og prakke på folk flyers. Det er det en rutinert student er på immatrikulering for. Heia KRIK! :-)

- begynnelser er bedre enn avslutninger.

Ingen kommentarer: