søndag 2. september 2007

Relief

lettelse?
over å endelig i løpet av en liten times muntlig eksamen være ferdig med herlig lang firemåneders periode med enten eksamensperiode eller jobb, eller eksamensperiode igjen, eller helst begge deler på en gang, med innslag av folk på besøk, undervisning, eller annet man helst bør gjøre, eller har lovt å gjøre, men som man ikke helt har tid til, og som man ofrer for masse av fritida si på å få gjort, slik at man bare aldri får helt tid til å slappe av, og hvor få timer trenger man egentlig å sove hver dag?

eller nidar sjokolade?
Jeg liker kjeldsbergkaffe. Så godt at jeg likegodt tok en ny gjesteopptreden på gamlejobben. Fire timer en lørdag formiddag, for at noen skulle få fri for gå i et bryllup. Fullt mulig å ofre. No stress! Det jeg ikke visste, var at det var vareopptellingsdagen. Og siden jeg ikke hadde noe viktig å gjøre etter jobb, ble jeg værende, mens stemplingsuret telte timer. Fire timer ble til ti, blant toro kjøttglace og nidar favoritter.

2 kommentarer:

Tor Inge sa...

Blir stressa av å lese innlegget. Kanskje pga mangel på punktum i fyrste del?

Oddrun sa...

Hehehe, var meninga.. :) Men i andre del er det jo mange punktum, nok til å roe ned stresset?