onsdag 30. juli 2008

Welcome home..

Trøndelag har vært så vakkert, så vakkert i disse julidager. Lite skår i gleden at jeg fikk med meg en liten forkjølelse hjem fra de akk så kalde land i sør (Sudan og Uganda), men har testet badetemperaturen og frisbeeformen likevel.

Erlend har vært på besøk (sånn ca nesten like lenge som jeg har vært hjemme i Trondheim). En höjdare! Sommeren var veeeldig godt planlagt, med Erlend på Europaturné de to siste ukene før jeg reiste til Øst-Afrika i nesten fire uker.. Internettet i Sudan gikk nesten varmt (skulle ikke så mye til, ikke akkurat bredbånd der i gården). Kjekt å være i samme land som kjæresten sin igjen:)

Velkomsten fra husverten blir kanskje ikke like varm, i følge ryktet burde jeg iallfall være på husjakt. Passer litt dårlig nå, hadde jo ikke akkurat planlagt å løpe på visninger mens boligmarkedet er på sitt heteste.. litt over to uker til skolestart og jeg har eksamen og jobb å tenke på. Sucran kalif..

Og så er jeg jo blitt så kresen etter fire år på Tempe, med 80 kvadrat førsteetasje og stooor hage. Men kan hende det ordner seg. Veranda neste!

3 kommentarer:

Merete sa...

Velkommen tilbake! Håper du tar turen innom oss hvis du er i Oslo i nærmeste framtid, så du får truffet lillesøster. Har du blitt kasta ut av leiligheta? Hva har skjedd? Hva har du gjort? Glemt å gi katten mat?

Oddrun sa...

Takktakk:) Vil veldig gjerne treffe lillesøster, men vil jo ikke smitte henne med afrikabasselusker;) Tror jeg skal få til en tur til dere om ikke så altfor lenge:)

Jeg har ikke gjort en katt fortred, er bare det at huseierfamilien kanskje trenger plassen selv. Det ordner seg:)

Jon Ivar sa...

Vi gratulerer!
Ikke med utkastelsen altså...