mandag 18. juni 2007

Kjendisdagboka

Jeg var ute og reiste litt i helga, og på veien fra Trondheim og tilbake igjen, ble tre kjendiser obseervert av mitt trente kjendisfalkeblikk.

1. Kari Traa, sist sett på TV.. fristilalpinist, dekorert med div OL-medaljer og ellers kjent for klesmerket, og Kari Traa Skilag.

2. Jan Ivar Jacobsen, forrige gang sett i pausen på gressmatta på Lerkendal, da Fredrikstad ikke lot seg slå (måtte de tape stort på hjemmebane)

3. Ola Kvernberg, felespiller, eller fiolinist, stikkord er blant annet Hot Club de Norvège og Ola Kvernberg trio. Bra saker. Sist sett på Olavsfestdagene 2005.

Har likevel ymse mistanker om at noen kan komme til å trekke trippelkjendishistorien i tvil, da en av kjendisene kanskje ikke er så kjempekjent? Men nå er horisonten utvidet, og du kan briljere i neste quiz, også innen kategorien jazz..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann bloggesnuppa! Du liker deg blant stjernene altså.. :) Selv støtte jeg på morten harket her om dagen. stor stas! Og ellers kan jeg informere om at jeg nådde toget med god margin på søndag. Hurra for meg! :)

Oddrun sa...

Du bor jo i Oslo! Der kryr det av kjendiser vel:)

Grattis, jeg er stolt! Å miste toget to ganger på en helg ville uansett vært en bragd, men jeg er glad du valgte å la være.