tirsdag 24. juli 2007

Sommerstatistikk

Han lar meg ligge i grønne enger, Han fører meg til vann der jeg finner hvile (Salme 23: 2)

De siste seks siste ukene har jeg vært ute i distriktet på jobb, og sett en del grønne enger.
* kornåkre, havre og bygg
* beitemarker
* kløverenger
Ingen av disse har jeg fått ligge og slappe av i.

Jeg har og sett en del vann.
* Har målt omtrent 3168 meter for egen maskin
* 2430 meter bekk blitt målt under noen andres kikkertblikk
* har beskrevet interessant aktivitet i ei 2400 meter lang elv (målte også her lengden med et 50-meters målbånd
Ikke spesielt mye hvile i disse kilometrene.

Men det hjelper å få jordbær med fløte til lunch!! Det blir nok hvilende vann og grønne enger tilslutt. Takk o' snilt, gammelt ektepar langt oppe på Kvål:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e en go blogger du, Oddrun!

-hanne