fredag 2. november 2007

Transporttid



registrerer at
* det noen ganger tar 4 min å sykle til skolen
* jeg ikke drar før jeg skulle vært der
* andre ganger tar det 8 minutter
* da kommer jeg oftere tidsnok
* campus er stor
* det går an å sykle fortere enn buss nr 5 kjører fra byen til Gløshaugen
* det går an å gå ved siden av den samme bussen
* er skeptisk til CO2utslippet mitt (er i litt dårlig form, så kanskje det likevel hadde vært mer miljøvennlig å reise kollektivt?)
* T-banen i Oslo er treig (iallfall når man skal fra Grorud til Sognsvann [er dette kanskje en naturlig forklaring på påstanden om at de som bor på østsiden av byen trener og friluftslivifiserer mindre enn de som bor på vestsiden], men den strekningen hadde det sannsynligvis tatt lengre tid å sykle)
* jeg skal (aldri si aldri) ALDRI bo et sted hvor jeg ikke kan gå til jobb på mindre enn en halvtime!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia:)
No som æ har brukt 20 minutt på å oppdater mæ på bloggen din så huske æ jo itj ka æ sku skriv her lenger.. men jo da, æ glede mæ t Hollywoodgodt æ å! Heile Amerika elske Hollywoodgodt!

d e så arti å læs bloggan dine! Du skriv så bra, å om artige ting.

No kom Mark å spurt om vi ska gå på burger king å d ska vi jo absolutt:)

Å æ lure på om vi kainn få bo t dæ 8. desember når vi kjæm fra flyplassen kl elleve om kvelden sånn cirka? hvis d passe for dæ? Å så hvis du har lyst så kainn du hæng m oss i byen på søndagen, du veit, bakklandet, solsiden etc å så gå opp t vineyard t GT å hæng der å hvis du har lyst?

uff, den her vart lang.. no håpe æ virkeli at ikke alt bli sletta når æ sende d...

Æ ska døgne i natt æ å... i morra natt sannsynligvis å... hurra for d...

klæm!

Oddrun sa...

hallais! 8. desember klokka elleve om kvelden ja, det var vel godt tima, har ikke eksamen akkurat da, så bienvenidos à mi casa!