fredag 14. desember 2007

Welcome home, you'd been gone so long


Yesss, Marianne er tilbake etter 14 månededer i Kenya, the land of the giraffs


and the threewheled cars.



Og jeg observerer:
* at å være fysioterapeut i CHRISC og MYSA gjør gjør at man har det for travelt til å få flettet håret sitt til jul
* at man etter 14 måneder i utlandet begynner å kalle det samme utlandet for "hjemme"!
* at for noen er kattunger likevel er verdens åttende underverk

* at jeg gleder meg villt til juleferie.

Og tilsist en liten reklame for kenyansk julepynt:

1 kommentar:

Marianne sa...

Man observerer også at det er vanvittig kaldt! Men godt å være hjemme i Norge igjen. Bra med mange hjem vuttu. ;) Hvis jeg flittig begynner å oppdatere bloggen min, så forventer jeg en del nye blogginnlegg på Sunny's side også. :) God jul vennen! Ps, håper du fikk gitt gavene til Hilde.