fredag 28. november 2008

Fjordutsikt?

I dag oppdaget jeg at jeg kan se Fosen-Alpene fra kontoret.

Og jeg oppdaget også at det er rammefunksjon på mobilkameraet (på telefonen jeg låner fordi jeg ikke klarer bestemme meg for hva ny telefon jeg skal kjøpe, alle er jo kjempedyre med kjempemange kjempeunødvendige funksjoner, digresjon slutt!), hvilket åpner for uante kreative muligheter.
Det man ikke kan se på bildet ovenfor, fordi Fosenalpene er så langt borte, fordi kameraet ikke har zoom, og fordi det er mange hus foran og på sidene, er at det er sol og snø på fjellene. Og jeg som har ikke tenkt å ta fri denne helga:(

7 kommentarer:

Solveig sa...

Ken det e du har hengande uttafor kontoret/cella di? stakar.. hvis det e snø ute så frys han sikkert..

Oddrun sa...

vet ikke helt? Noen vil ut, noen vil inn... ;)

Jon Ivar sa...

Dere får bytte jobb da...
Hva er det du gjør forresten?

Oddrun sa...

det er studentkontor, så jeg leser for det meste;) og så drikker jeg kaffe og ser ut av vinduet og tar bilder med mobilkameraet og sånn;)

Anonym sa...

Nå glemte du vel å nevne internettet..

Anonym sa...

Fosenalpene.... :D nice!! spreng vekk husa som sperre...mohahaha... :P
mayday

Oddrun sa...

hmmm... liker ikke sprenging.. bare i oppbyggelig øyemed, som i fjellhallbygging;)
*aaaaldri på internett*