fredag 23. januar 2009

Godt nytt år, verden!


Denne posten skulle vel strengt tatt ha kommet for en stund siden.

Forklaringen er at det er en del som hoper seg opp når man leverer dataen sin på service og ikke får den igjen på nesten to uker. For meg som anstendig nok nøyer meg med å eie en datamaskin, blir det ikke gjort noe utover de høyst nødvendige internettingene når all databruk foregår på datasal på skolen eller på lånt pc. Altså, da jeg f eks sjekket e-post, nedprioriterte jeg å laste ned kvitteringen på service, og konstanterte glad og lykkelig at jeg hadde fått kvittering.

Det førte selvfølgelig til at jeg ikke la merke til at det var notert feil telefonnummer på meg, som igjen gjorde at jeg ikke fikk sms om at dataen var ferdig fikset flere dager før forventet. Heldigvis ble jeg etter hvert så desperat etter å betale regninger, lese epost daglig, sjekke innsida på ntnu på jakt etter nytt pensum, at jeg gjorde store anstrengelser for å finne ut om servicemenneskene virkelig trengte 14 dager på å få skiftet litt plast. Det gjorde de ikke, og jeg er nå på nett igjen. Klar for 24/7-surfing og blogginnlegg mange ganger om dagen.

Ingen kommentarer: